Top

Al 4-lea an in care sunt la radioul la mare

Am din cand in cand momente cand imi vine sa scriu pe blog, imi vine sa ma reapuc de scris, imi vin idei samd :) Asta este unul din momentele alea si sper ca o sa scriu ceva interesat si sa ma faca sa-mi doresc sa mai scriu pe blog :)

Vara lui 2012 a fost a 4-a vara pe care o petrec la Costinesti datorita KissFM-ului si in acelasi timp a fost al 3-lea an in care stau fix 2 luni acolo. Sincer, nu stiu exact de ce, dar ca si concluzie, anul trecut parca mi-a placut cel mai mult. Anyway, sa stai 2 luni la mare si mai ales in Costinesti, nu e deloc usor. Cred ca foarte putini oameni isi dau seama cat de greu e sa lucrezi cu oameni veniti in vacanta! Sau cat de greu e sa lucrezi intr-un loc in care oamenii vin sa se distreze! In primul rand, in Costinesti, daca nu esti cazat intr-una din extremitatile statiunii nu ai cum sa dormi. Se aude muzica din toate partile statiunii pana la 6-7 dimineata. Intre 7 si 10 dimineata este liniste totala!

In 58 de zile pe care le-am petrecut la mare am facut fix 2 bai in mare: prima in ziua 10 sau 20 (nu mai stiu exact) si a doua in ultima zi. La plaja am reusit sa stau ceva mai mult, dar toti care m-au vazut mi-au zis ca nu-s prea bronzat. Stiti care ne era programul zilnic? Trezit la 9, mic dejun la 9 si ceva, deschis studioul la ora 10 fix. De al 10 incepea “distractia”: muzica, mixuri, dedicatii, interactiune cu oameni, sau, cum imi placea mie sa zic, program cu publicul :) Intre timp eu mai aveam de rezolvat si alte treburi pentru radio. De la 4 la 6 eram cu emisiunea din direct, mixuri, invitati, dedicatii, eu si colegul Ovidiu. Nu v-am spus, lucram intr-un beach bar, la fel ca-n ultimii ani. O experienta tare faina! Era cat de cat racoare si, desigur, umbra!

Dupa ora 18, cand oficial terminam programul pe plaja, uneori ramaneam si mai mixam pentru cei care se distrau in fata beach barului, alteori strangeam si lasam muzica sa mearga pana seara tarziu pe plaja. Urma cina si apoi somn. Uneori ma trezeam si mai ieseam cu colegii si prietenii in cluburi, alteori incercau ei sa ma mai trezeasca si nu reuseau, alteori dormeam, rupt de oboseala, pana la 5-6 dimineata si apoi mergeam fresh la rasarit. Alteori, din cauza caldurii si a galagiei de afara, nu prea reuseam sa dorm.

Pentru mine vacanta perfecta inseamna, plaja, relaxare, muzica relaxanta si muuult somn. Pentru cei veniti in Costinesti, vacanta perfecta insemna distractie multa, muzica la maxim si somn putin :)

p.s. Stiti ce-i haios? Ca scriu articolul asta la o saptamana dupa ce m-am intors de la mare :) acum sunt si eu in concediu! Am avut un week-end relaxant la tara, urmeaza o zi aglomerata la birou si apoi 10 zile de concediu in afara tarii, concediu la care visez inca de cateva saptamani bune!

Written by: OLiX

Sunt OLiX :) Atunci cand nu postez pe blog ma auzi la radio sau ma vezi pe instagram!

Latest comments

• Lavinia Biberi 3 September 2012, 03:37

Meriti din plin un concediu linistit. Sa fie asa cum il visezi!

• Aspraflorin2007 3 September 2012, 04:31

Meriti fratioru,tot respectul, este foarte greu sa stai atatea zile si sa mixezi si sa lucrezi cu atat lume in toate stilurile si toate starile.  Olix si
    DJ Yaang este summer kiss in the mix pe plaja din Costinesti

• silvia medinschi 3 September 2012, 08:48

Hehe, bine ca vara la noi e doar doua luni! Bine ca vine concediul! Have fun! Pup.

• Vasy 3 September 2012, 12:44

Și a mai fost și Partydul în week-enduri, am fost și m-am distrat de minune pe muzica voastră, și pe plajă și în cluburi!
    Pot să afirm și eu că anul trecut a fost mai fain…inclusiv (fără supărare) mixurile voastre, accapelele mixate și pe tempo făcute profesionist, și parcă și artiștii români au venit cu mai multe melodii, și mai bune.
    Dar e normal, nu ne putem repeta în fiecare an, fiecare sezon trebuie să aducă o schimbare. Schimbarea pe care o aștept de la voi acum sunt vocile de la trecerea dintre melodii, accapelele ,,Kiss kiss in te mix”, etc….care nu prea sunt reușite. Erau muuuuult mai bune înainte.

Din suflet îți doresc concediu plăcut, să vii fresh înapoi la studio pt că românii te așteaptă!

• Nikobogdan 3 September 2012, 21:10

deci, il intelegi pe conect r :))
    ”vara nu dorm”

• DianaAlexandra 3 September 2012, 21:13

Concediu placut, Olix!Il meriti din plin dupa atata munca!!!

• OLiX 3 September 2012, 21:37

Multumesc Lavinia! Sper sa fie asa cum il visez :)

Multumesc mult!

da, corect. bine ca are doar 2 luni vara :)

• OLiX 3 September 2012, 21:38

eh, da ;) a fost mai fain anul trecut, dar nici anul asta nu a fost rau :)

Multumesc!

• Dj 3 September 2012, 22:56

El a produs la greu :) A avut concerte.