Top

2.5 stadioane pe secunda (concediu ziua1)

Suntem in concediu si asta ma face sa ma simt extraodrinar! Azi a fost prima zi, o zi foarte lunga in care am ajuns la 6 dimineata in Bucuresti, am trecut prin radio sa fac podcastul pentru Partyd, am ajuns prin Real sa ne cumparam trollere, apoi acasa sa despachetam bagajele din week-end urmand ca apoi sa le facem pe cele pentru concediu. Am reusit sa si dormim vreo 2 ore dupa care am plecat spre aeroport.

Bucuresti – Amsterdam 2.20h / Plimbat prin imensul aeroport Schiphol, tren catre centrul orasului, vizitat Sex Museum (din centru, nu cel din Red Light District) si apoi intors in graba in aeroport cu trenul. 1 bilet de o zi pentru trenul din Amsterdam e 7.5eur. Decent / Zbor de aproape 3 ore pana in Lisabona / taxi aeroport – hotel 10.2 eur si din cate mi-am dat seama am circulat cu 1.6eur/km. Ma repet. Decent. ;)

Cam asta a fost ziua noastra de azi pe scurt, dar pentru ca eu sunt prea obosit acum o las pe Ioana sa va povesteasca in detaliu ziua de azi.

Incep a va povesti prin o  remarca: Si eu sunt obosita, dar nu destul :)

Planuim acest concediu de ceva timp, si inca nu ne vine sa credem ca a sosit momentul sa spunem “Suntem plecati  la Lisabona” . Ultimele saptamani au fost destul de incarcate si pentru mine, dar mai ales pentru Oliver, iar simplu fapt ca acum suntem aici ne face sa dobandim din nou multa energie.

Penultimul week-end de turneu al Partydului din acest sezon a fost foarte obositor. Multi kilometri strabatuti, super-petreceri si putinele ore de somn ne-au cam lasat fara vlaga. Si ca tot vorbim de oboseala, felicitari lui Dan pentru rezistenta de care a dat dovada, eroic, la cele 2 partyuri si cei aproape 1000 de km strabatuti la acest sfarsit de saptamana. Multumim si Domnului Bek pentru transportul rapid catre Bucuresti din aceasta dimineata.

Ajunsi in Bucuresti incepem sa despachetam, in acelasi timp sa impachetam, si ajungem spre surprinderea mea la timp in aeroport (Nu de alta, dar recunoastem ca suntem un cuplu de intarziati:)) ). Ne imbarcam pentru primul zbor, biletele noastre fiind sfasiate intr-un “mare fel”, urmand ca in Amsterdam sa fim luati la intrebari de ce ele arata asa.

Amsterdam – 12 grade Celsius. Mult mai frig decat ne asteptam, avand in vedere cu ce eram imbracati. Luam trenul catre Amsterdam Central, iar cand coboram din tren auzim reactia unui grup “Jesus, you’r crazy?! Where did you came from?!”. Asta determinandu-ne sa ne oprim in primul C&A din care sa ne cumparam ceva haine mai groase. A urmat apoi o plimbare putin mai calduroasa, trecand pe langa Madame Tussauds, o portie medie de cartofi prajiti cu sosuri si o scurta vizita la Sex Museum, unde am urmarit pe indelete povestea faimoasei Marilyn Monroe.

A urmat o intoarcere rapida catre aeroport, fiind panicati de probabilitatea ca nu vom prinde avionul catre Lisabona. Dar spre norocul nostru, chiar daca imbarcarcarea avea loc la poarta D77, care era la traditionalul “celalalt capat” al aeroportului, am ajuns la timp. Printe reprizele de somn, sandwich-urile si prajiturele olandeze, am reusit sa vedem si un superb apus de soare la peste 11000 de metri altitudine.

Ne-a placut foarte mult abordarea pilotilor olandezi care printre informatiile oferite au facut si o gluma spunandu-ne ca circulam cu viteza de  “two and a half football fileds per secund”. De asemenea, am apreciat personalul din aeroporturi care raspundea cu zambetul pe buze oricarei intrebari venite din partea unor turisti rataciti.

Lisabona, 19 grade Celsius la ora 23:30, ne ridicam bagajele dupa “la ultima mala” (ultima tura de bagaje), urmand sa ne indreptam catre statia de taxi, aceasta fiind singura solutie de a ajunge la acea ora in oras. Am ramas surprinsi sa vedem cat sunt de organizati pasageri si taximetristi la iesirea din aeroport.

Era exact ca in filme, o coada mare de turisti si o coloana de taxiuri ce asteptau pe rand sa fie ocupate.

Incercand sa intram in vorba cu soferul care ne transporta catre hotel, ne-a aruncat un timid “No speak english”, urmand ca dupa bacsisul de la destinatie sa ne ureze “Good Night and sleep well”.

Acum urmeaza putina odihna si o saptamana plina de vizitat orasul, plaja si distractie!

Written by: OLiX

Sunt OLiX :) Atunci cand nu postez pe blog ma auzi la radio sau ma vezi pe instagram!

Latest comments

• OLiXbOLiX 21 June 2010, 01:17

2.5 stadioane pe secunda (concediu ziua1): Suntem in concediu si asta ma face sa ma simt extraodrinar! Azi a fost … http://www.olix.ro/2010/06/21/2-5-stadio

• bograma 21 June 2010, 05:00

@OLiXbOLiX Sa mergeti la Cabo da Roca cu autobuzul&la Cascais cu trenul,sunt 2 puncte ce merita vizitate! Dixtractze placuta!;)

• natalia 21 June 2010, 10:26

Frumoase poze! :)
    Sa aveti parte de un concediu asa cum v-ati dorit! :) Si un sfat pentru OLiX, nu uita de crema pentru plaja. :)

• Pyuric 21 June 2010, 10:40

Haaaaaaveeeeeee fuuuuuuuuuuuun!!!!! De abia astept si eu concediul :X

• denisa 21 June 2010, 13:23

m-am uitat pe poze si sunt foarte dragute si sper sa va distrati .Abia astept si eu sa plec in concediu.va pup si distractie placuta .Olix te-ai tuns iti sta foarte bine.

• falvorotarybids 21 June 2010, 15:12

ma bucur de bucuria ta…have fun in continuare…dak eu ink nu am parte de concediu barem sa ma uit la altii cum se distreaza;))

• cristinacirstea 21 June 2010, 13:15

@OLiXbOLiX bucura-te de concediu!:)

• ove 21 June 2010, 18:55

super tare.. dar de ce atzi stat doar o zi in amsterdam?

• Danny 21 June 2010, 19:46

Enjoy your trip! Am auzit ca e tare frumos pe acolo, pe la Lisabona, de abia astept sa citesc si urmatoarele tale relatari.

• Iza 21 June 2010, 20:16

OLiX distractie placuta. sper sa te distrezi si imi pare rau ca nu vii in week-endul asta la craiova :(

• Madalush 21 June 2010, 23:10

Toata lumea a inceput sa posteze poze din vacante, concedii….fain! Eu am avut un intreg an de concediu non stop, faza e ca acum nu mai am de ce sa ma bucur :))

• scorpynikky88 21 June 2010, 23:31

distractie placuta in concediul vostrul mult asteptat…. sa aveti parte numai de vreme frumoasa cu mult soare si voie buna….