Top

Plaja KissFM

Incepand de sambata am inceput sa transmitem pe KissFM, in toata tara, cate putin din show-ul care se intampla aici pe plaja din Costinesti in fiecare zi! Sambata si duminica ne-am auzit in toata tara de la 11 la 13, iar incepand de luni am transformat Autostrada Kiss in Plaja KissFM (16-19), ceea ce rezulta intr-un program nebun de vara, cu mine, Ovidiu Who’s You Daddy si Oana Radu, dar si cu cate un dj invitat sa mixeze in studio in cele 3 ore de transmisie. Adica avem un mini-Partyd KissFM de vara in fiecare zi aici pe plaja :)

Ceea ce se aude pe radio intre 16 si 19 este doar o mica parte din ceea se intampla aici pe plaja din Costinesti. Avem zilnic multe concursuri, adunam multe fete in fata studioului sa danseze alaturi de noi si avem si foarte multe dedicatii pe care le primim prin sms sau de la oameni care vin sa le dea direct din fata studioului KissFM de la Obelisc.

Primele mele 2 saptamani aici la mare nici nu se compara cu ce facem acum aici pe plaja. Chiar daca ce facem acum aici pe plaja nu se mai numeste animatie de radio sau .. radio, as putea spune ca este probabil cea mai faina experinta radio a mea de pana acum. Este pentru prima data cand ma aud la radio si ma aflu altundeva decat in studio si, la fel, este pentru prima data cand lucrez in echipa cu Ovidiu si pot spune ca am invatat multe lucruri de la el si facem o echipa foarte buna, cel putin asa simt eu.

Sunt de 6 zile aici si pot spune ca parca a trecut o vesnicie. Cele 9 ore de stat in emisie pe plaja nici nu le simt, asta pentru ca nu prea avem timp de stat degeaba. Ba o dedicatie, ba o piesa, ba mixam putin, ba o gura de bere, ba vin niste fete sa danseze, ba un copil pierdut .. samd ;) AA! Si da, ma simt ca si in concediu! Am uitat in totalitate de Bucurestiu, de munca, de griji si probleme.

E frumos la mare! Si nu spun asta ca sa va fac in ciuda, ci e doar sentimentul pe care-l simt in fiecare zi cand ma trezesc aici in Costinesti!

(revin in curand cu poze)

Written by: OLiX

Sunt OLiX :) Atunci cand nu postez pe blog ma auzi la radio sau ma vezi pe instagram!

Latest comments

• cristi din lugoj:) 5 August 2009, 09:08

Fain de tine:).Se vede ca la voi nu a ajuns criza;)).Distractie placuta in continuare:)

• natalia 5 August 2009, 09:40

Imi place atmosfera de acolo, :) muzica dedicatii, concursuri, nu ratez niciodata tranmisiile pe care le faceti de la mare. :)
    Distractie placuta in continuare! :)

• Acsymo 5 August 2009, 10:22

Hey!! this is not fair….noi la birou si tu la mare….ceva imi scapa….

• simonik 5 August 2009, 11:18

cat te invidiez. si eu am avut acelasi sentiment cat am stat la Costinesti.

• cosmin 5 August 2009, 12:18

Fain olix, am ascultat cam toate transmisiile de pe plaja de la 16 adik doar 2 au fost paan acum daca nu ma insel luni a fost Zet, fain baiatul mixa bestial, eri insa Chris Mayer a cam lasat de dorit, in fine numai bine si ditractie cat mai multa. cum era aia briza scapa criza…

• Shadow Girl 5 August 2009, 16:50

super atmosfera acolo , pe bune. Am fost acolo si am vazut, chiar e fain:).
    te invidez :D

• Andrei Bardita 5 August 2009, 17:19

FOARTE BINE OLIX :d

• alexandra 5 August 2009, 17:48

si amum ascult kissfm si imi place foarte mult!!!!! se aude ca la mare faci o admosfera superba!!!!!!!!!I love kissfm:X

• Rafael 5 August 2009, 18:23

Bai, eu nu am nicio sansa sa ajung la mare,dar de un lucru sunt multumit: la noi in firma sunt 4 departamente formate din 3-4 persoane,si i-am facut pe toti sa stea cu urechea pe KISS,mai ales dupa-amiaza de la 4,cand avem si noi ultimele 2 ore de program.Atunci,de cate ori avem ocazia dam cate un mic party pe muzica voastra,marele nostru avantaj fiind ca majoritatea sefilor sunt in concediu,si firma e a noastra!!!
    Si inca ceva super.Intr-o seara cand am iesit de la munca si am urcat in autobuz,acolo se auzea tot KISS,si ce mi s-a parut cel mai tare a fost ca majoritatea calatorilor bateau in mod evident ritmul muzicii cu mana sau piciorul,asa ca Braila danseaza cu voi,la propriu.
    Bravo KISS FM pentru vara asta in care nu ati plecat toti in vacanta lasand muzica pe automat,ci incingeti atmosfera pe litoral,iar acum in toata tara,ba chiar si in afara,se vede treaba. Pardon,se aude si se aude tare bine!!!
    OLiX,cumva tu esti responsabil de editiile astea zilnice de Partyd,ca o asa politica e binevenita oricand si oriunde!

• eRRmy 5 August 2009, 23:32

vi iar cu poze sa ne faci in necaz :-W

am glumit:D

distractie multa pe plaja, cu Partydu, noi te ascultam de acasa

• sorin 10 August 2009, 00:57

Mi-ar placea un astfel de job, dar nu se poate si totusi imi doresc sa fiu la mare. Sper sa ajung la Costinesti cat de curand:)…Sa beau o bere, la umbra unei umbrele pe plaja din Costinesti…Cand vin fac cinste:D la tot kissFm-ul de acolo:)

• Ani 11 August 2009, 10:02

A fost super la mare… mai ales acolo langa voi pe plaja!!! Ai tot ce vrei… nisip, soare, mare si…evident KissFm.

• Ela 20 August 2009, 15:03

am fost si eu la mare…nu la Costinesti,dar una din zile mi-am petrecut-o acolo…eram cu sora-mea si am insistat sa mergem si noi la Kiss Fm pe plaja…cand am ajuns,muzica faina(ca intodeauna),tu singurel pe balconas,cam suparat…am vrut sa iti cer sa faci o poza cu mine dar am zis ca”cine stie ce probleme are omu’,sa nu il supar”…eu te apreciez foarte mult pe tine(in primul rand),pe Oana si pe Ovidiu…in drum spre casa,dupa o saptamana de stat la mare,insistam sa caute la radio Kiss Fm ca numai asta ascult…prima data a mers..dar apoi s-a intrerupt frecventa din Constanta si am insistat sa caute alta frecventa…a zis ca NU!…no uite asa mi-am luat telefonul si castile si am ascultat multe frecvente Kiss Fm…Constanta Bucuresti Brasov Targu Mures si ultima Bistrita ca de acolo is…oricum Muzica cea mai noua si mai tare se asculta la Kiss…si somnul e mai dulce cu Kiss Fm in urechi…sunteti cei mai tari…cu respect…o fana de-a voastra..Ela

• Andrei 7 July 2010, 00:01

OLiX rocks the house! Esti cel mai tare Olix, tine-o tot asa.