Top

Creamfields Romania 2008 (week-end story)

A sosit si timpul sa scriu ceva despre cum a fost la Creamfields ;) Am plecat din Bucuresti dimineatza devreme si am prins la inceputul autostrazii un superb rasarit de soare !

Pe autostrada s-a circulat bine pana la un moment dat, dupa care am vazut o gramada de accidente, mai exact am numarat de la ora 7 pana la 8 nu mai mult de 16 masini accidentate !

S-au creat niste cozi imense si desigur, o gramada de nesimtiti au luat-o pe banda de rezerva, treaba care ne-a enervat foarte tare :(

In rest, drumul pana in Constanta, si apoi pana in statiuni, a fost fooooarte aglomerat, chiar daca la orele alea matinale nu ne asteptam la asa ceva :(

In fine, cu greu, dupa vreo 5 ore si ceva de drum am ajuns prin statiuni, Veus, Neptun, Olimp, Mangalia, statiuni prin care am tot umblat cautand cazare. Da, am plecat ca niste inconstienti la mare fara cazare. “Prieteii” pe twitter chiar ma incurajau ca ei au cautat 6 ore cazare, n-au gasit si au plecat :))

Pe autostrada o gramada de lume, fitzosi, pitzi, cocalari, clubberi, samd ;) Pe exemplarul din poza de mai jos l-am gasit/vazut la intrarea in Constantza :))

Trebuie sa va spun ca acum agenda telefonului meu este plina de nume de fete, care defapt sunt nume de hoteluri cu tot cu numerele lor de telefon care ori sunau ocupat, ori intra faxul ori raspundea o domnisoara linistita care ne spunea ca nu mai avea locuri. Era incredibil !

Gasisem totusi un hotel, pret decent, dar aveau camere doar pentru o singura noapte, iar noi vroiam sa stam doua. Pana ne-am invartit noi s-au dat si camerele alea, asa ca am gasit un singur hotel cu camere libere in Venus, hotel la care am dat 330 ron / camera / noapte. Scump, dar a meritat. Am avut tv si aer conditionat in camera, piscina super misto afara si 10% din pret erau bonuri de masa cu care am mancat foarte bine la cantina hoteului !

Dupa ce ne-am cazat si am si dormit putin, am mers la un restaurant, am mancat si apoi la plaja ! N-am mai prins decat vreo 30 de minute de soare, in schimb apa, chiar daca nu era foarte curata, era calda si numai buna de facut baie ! Ne-am balacit vreo 15 minute si inca vreo 15-20 am stat la uscat, iar intre timp priveam si analizam oamenii de pe plaja. Ia ghicitzi ce am vazut ? Niste pitzi care-si faceau poze de hi5 :))

Dupa baia in mare, am revenit la hotel, iar fetele au testat si piscina hotelului, piscina care le-a incantat foarte tare ;)

Gata ! Se facuse seara, asa ca am decis ca era timpul sa plecam spre Creamfields !

Am ajuns :) La intrare, exact cum povestea si Sorin, securitatea a fost maxima, ne-au controlat foarte bine, prin buzunare, prin genti, etc, dar am intrat fara probleme. Aparatul meu foto nici nu a fost bagat prea tare in seama, asa ca am intrat cu el si am si abuzat de el toata noaptea ;)

Erau 3 scene, Scena Orange unde era muzica trace, minimal uneori, acolo l-am prins la un moment dat pe Mauro Picotto, apoi era scena Kiss (FM & TV) unde cand am ajuns noi era Tall Paul, apoi au intrat Almud, David Morales, David Guetta si Robbie Rivera (pe astia i-am prins noi) si mai era si scena PrimaTV, unde i-am vazut in trecere pe Seb Fontaine si Danny Howells.

Sincer mi se pare ca a fost destul de multa lume, iar daca ar fi fost o singura scena, cu sigurantza am fi avut impresia ca a fost chiar mult mai multa lume ! Biletul la Creamfields a fost destul de scump si apreciez ca au fost peste 10.000 de oameni care au platit in jur de 100 ron ca sa vina la un astfel de eveniment, da apreciez ca oamenii vin si la evenimente care nu sunt moka si ca oamenii dau bani ca sa vada ceva de calitate !

Sunetul a fost impresionant, cele 3 scene bine aplasate, iar in principiu daca erai la o scena n-aveai sanse sa auzi ceva de la o alta. Laserele au fost de nota 10, aduse desigur de baietii de la LaserShows !

M-am intalnit la Creamfields cu foarte mult lume cunoscuta, cu colega Pussycat si colegul Dan Fintescu, cu Andu, cu Sorin + Cristinica, Diana si prietena ei Andreea, Iulian, Raul Brebu, G.I.C., Andreea Topan (colega noastra de la stirile matinale de la Kiss), plus o gramada de colegi de la Kiss, Prima, samd ;)

In fine, chiar am fost multzi !

Djii mi-au placut cum au pus, in special cei care au pus mai comercial, asa .. pe gustul meu ;)

Undeva spre miezul noptii am avut parte si de un foc de artificii destul de misto ;)

Almud, a mixat dupa Tall Paul si pana sa intre David Morales si trebuie sa spun ca a facut o super atmosfera la scena KissFM, a reusit sa ridice oamenii, sa-i faca sa aplaude, sa cante si sa tzipe !

Da, a fost foarte misto la Creamfields si abia astept si editia de anul viitor ! Iar daca nu v-ati saturat de pozele de mai sus, v-am facut si un filmuletz de 8 minute cu momentele cele mai importante surprinse de mine !

[youtube Cy5P9_e9tXc 415 347]

Duminica a fost zi de dormit si de prajit pielea la piscina :P Da, am fost fitzos, cum va spuneam si in insemnarea de mai jos si am stat la piscina ;) ne-a fost lene sa mergem pana la mare !

Totusi, pe seara am dat o tura scurta pe faleza unde am mai facut niste poze, cat de cat artistice :P

Seara am mancat cina la restauratul hotelului si, cel putin din bonurile cu care am platit, se vedea ca unele chestii au ramas de pe vremea lui Ceausescu, exact asa cum povestea si colegul Dan Fintescu :))

Atentie ! Uitati-va cu ce am platit noi mancarea :))

O chestie foarte nasoala am patit-o duminica seara cand, undeva pe la ora 22, toata statiunea Venus s-a umplut de un miros foarte puternic de alge moarte, putrezite, imputzite. Ne-am suit atunci in masina si am decolat catre Nepun-Olimp, o statiune plina de cocalari, manelisti si tot ce nu va doriti sa vedeti intr-o astfel de statiune. Nasol, dar asta e. Ne-am busit putin cu masinutele intr-un mini-parc de distractii, am vrut sa mancam porum dar n-am mai gasit, iar intr-un final ne-am dus la somn.

Acum e timpul pentru mine sa inchei aceasta luuunga povestire, sa ma bag la somn, pentru ca in 3 ore ma trezesc sa plec spre Grecia, bagajul nu-l am facut si in schimb mor de somn ! Daca nu mai dau niciun semn pe blog zilele astea inseamna ca nu am gasit niciun hotspot acolo si ca stau linistit 10 zile fara net !

Written by: OLiX

Sunt OLiX :) Atunci cand nu postez pe blog ma auzi la radio sau ma vezi pe instagram!

Latest comments

• andee 5 August 2008, 01:14

uuff…rpd a trecut! una peste alta a fost probabil cel mai reusit event din .ro d pana acum, ma bucur ca am avut parte d vreme buna, nume mari si distractie la greu :) poate mai tragem o fuga in septembrie ca pt final d vara 2008, mai gasim noi un event, iar daca nu…inventam :))

• swaMp 5 August 2008, 02:15

Imi vine sa te omor ca nu am putut sa vin, mai bine nu postai grr.. acuma m-am intaratat :))

Ultima insemnare a lui swaMp este.. Stop joc

• sorin 5 August 2008, 07:07

A fost super marfa. Eu unu m-am simtit super. Distractie maxima. degeaba spun gurile rele ca nu a fost o reusita, eu cred ca a fost destul de reusit acest eveniment

Ultima insemnare a lui sorin este.. City Challenge Bucuresti 2008

• KornNT 5 August 2008, 08:13

Pacat ca nu am fost si eu acolo. Vad ca a fost distractie maxima. :P

Ultima insemnare a lui KornNT este.. New face

• traducatoru' 5 August 2008, 16:55

bonurile de masa trebuiau scanate si puse pe site, asha ca sa avem idee :P

• rainy 5 August 2008, 18:08

Ultima poza e cea mai dragutza. :P

• iulian 5 August 2008, 18:39

probabil cel mai reusit week`end din anul asta, cazarea a fost super ( fata de cele 45 de min dormite in masina …. ), iar creamfields …. sper sa mai fie si anul viitor :P

• mim 5 August 2008, 19:53

You lucky bastards!!! :)) se vede ca a fost super tare