Iubesc sa sun la “relatii cu clientii”, fie ei de la Vodafone, Orange sau orice alt serviciu. Cu cei de la Vodafone, in sepecial cu o doamna care se ocupa de contul nostru, vorbesc aproape zilnic si ma inteleg de minune cu ea, cu cei de la Orange tocmai am vorbit si-mi face la fel de multa placere sa vorbesc si cu ei, mai ales ca nu sunt nici eu absurd si ei imi explica frumos ce si cum.
Azi de dimineata mi s-a intamplat o chestie ciudata, am vrut sa platesc online factura de la Orange, dar am avut problema cu browserul in timpul tranzactiei, s-a blocat si am avut impresia ca a crapat si tranzactia. Am anulat trazactia, dar am ramas si fara bani pe card. Acum seara am sunat la Orange, baiatul de acolo m-a trimis foarte prietenos catre firma care se ocupa de tranzactiile online, acolo am vorbit cu o domnisoara care mi-a spus ca trimite un mail catre banca sa-mi deblocheze banii si ca in principiu luni voi imi vor reintra banii in cont.
Sper ca luni sa fie totul ok si sa-mi pot plati in sfarsit factura linistit. Week-end frumos si fara facturi va doresc !
Ba chiar si mai misto. La Vodafone (desi nu-i supor), au suport pt. iPhone.
Ultima insemnare a lui Alex Buga este.. What I have been up to lately
@Alex Buga: ohooo, asa da ;)
week-end placut si sa nu mai ai parte de astfel de intamplari ;)
mie nu-mi place sa sun la relatii cu clientii. prima mea intalnire cu serviciul respectiv a insemnat 40 de minute de fundal sonor :D
oare de ce presimt ca vei ramane cu buza lasata si fara banii aceea :-? :D
weekend-ul o sa fie placut .. dar fara facturi .. hmm cam greu :)
Ultima insemnare a lui bimus este.. Televiziunea Digitala: Televiziunea pe internet
@A.I.: 40 de minute?? la ce ora se intampla asta ? daca era noaptea e de intzeles, da` ziua e cam greu sa astepti atata ..
@Mariusica: eu sunt mai optimist, sper ca se va rezolva treaba asta luni
@bimus: eu tocmai am de platit chiria azi, deci .. nu e chiar factura, dar sunt muuultzi bani :((
Urat moment. Insa daca de la banca au plecat banii, dece n-au ajuns in contul destinatar? Totusi daca s-a blocat browser-ul, dece nu s-a blocat si tranzactia. Iar daca s-a blocat tranzactia, dece s-au transferat banii?
Ultima insemnare a lui sorin este.. “Deseneaza-ne in joaca, noi te premiem pe bune!” – la final