Top

Prima zi de concediu, afara din tzara (Viena)

Pe la ora 12 si ceva, dupa ceva cautari, pentru ca strada unde eram cazati nu aparea pe Gps, am ajuns la hostel. Am facut actele, am parcat masina si am luat-o pe jos prin Viena.

Metrou VienaAm mers cu metroul, am ajuns in centru si am sarit la shopping. Am cumparat o gramada de chestii, iar acum suntem la un restaurant turcesc, unde, cu burtile lipite de spate si picioarele rupte-n doua, asteptam mancarea..

Am ajuns inapoi la cazare, ne-am asezat bine in camera, am aruncat o privire in plasele cu cumparaturi si am plecat la Oberlaa, adica la un fel de strand, spa, relaxare, samd.

Adidasi Puma @ VienaEra sa uit sa spun ca la shopping, peste tot, am dat de o gramada de romani, iar la drumul de venire o alta gramada de romani care mergeau, mai mult ca sigur la Sensation in Dusseldorf :)

[update] Initial am scris postarea de mai sus de pe mobil si aveam impresia ca am scris muuult de tot, iar acum cand o vad pe calculator e destul de mica. In fine, acum suntem toti 4 in holul hostelului si ne dam pe net, pentru ca doar aici avem wi-fi.

Tramvaie @ VienaZiua de azi a trecut destul de greu, chiar daca nu am facut prea multe chestii, shoppigul a fost destul de obisitor si apoi baia la Oberlaa a fost exceleta si mega relaxata. Am stat si 10 minute la solar, inca vreo 10-15 la sauna si ce a fost cel mai tare la Oberlaa, erau bazinele cu apa calda care aveau iesire si in afara. Imaginati-va ca ieseam intr-un bazin care era in exterior, apa avea vreo 25-30 de grade, afara erau -4 grade si noi faceam baie acolo. A fost un sentimet excelet !

Maine (sambata) mai facem un mic shopping de dimineatza (sper sa-mi gasesc si pantaloni albi pentru Sensation, ca incaltari si camasa am gasit), iar dupa shopping plecam spre Germania :G

Tot maine seara, de la ora 9pm la KissFM aveti o editie speciala a Partydului KissFM care va contie un mix cu cele mai tari piese de dans ale anului.

Gata, am fugit la somn ca la 8 ne trezim. La 8:30 avem micul dejun si la 9 tre` sa eliberam camera :(

Written by: OLiX

Sunt OLiX :) Atunci cand nu postez pe blog ma auzi la radio sau ma vezi pe instagram!

Latest comments

• DaNu 29 December 2007, 01:03

huh,bestial, treaba cu piscinele indoor/outdoor am patito si y0… si mi’as mai dori sa patesc ;;) tot iarna, ofcorz. Ma gandesc ca si anume Cristi era in largul lui in saune ;)) iar Niku… nu o adormit pe acolo? :)) oricum, noapte buna for4 or y0u :P

• Miriam 29 December 2007, 16:11

beeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiii..va distrati! Bravo voua! Si eu plec la Budapesta apoi la Viena…
    Sa fiti iubiti!

• Adrian O. 30 December 2007, 17:07

Viena trebuie sa fie superba de sarbatori. De Craciun/Revelion am ajuns doar la Budapesta si mi-a placut. Apoi Viena…