Top

Gata sondajele, gata si campaniile si nunta si traficul si tot !!

De cateva zile s-au terminat si sondajele de audienta pentru radiourile din Romania. Si daca s-au terminat sondajele de ce ar mai continua si campaniile??

Radio21 a avut o campanie dubla, Nunta pe NeVe si “Ascult r21”, campanii care probabil le-au adus si audienta dar le-au adus si vizitatori pe site, timp de o saptamana, siteul radio21 fiind peste mykiss.ro.

Nunta s-a terminat de ceva timp, iar acum cei de la 21 incearca sa tina/intretina siteul nuntapeneve.ro cu tot felul de stiri despre cei 2, dar din pacate pentru ei, siteu devine deja neinteresant, ajungand la un trafic de doar 1.000-1.1000 de vizitatori unici / zi, de la 4-7.000 cati a avut in perioada imediat de dupa nunta.

Campania cu “Ascult r21” si cei 100 de euro/ora s-a terminat si ea in 28 octombrie si cred ca a avut si ea succesul ei, fiind si cea mai veche campanie radio, cei de la 21 lasand-o tot asa pana acum. Tind sa cred ca a avut succes si pentru ca voturile voastre de aici de pe blog sunt cele mai multe la “BANI ! BANI ! BANI !!”, adica, e clar ca majoritatea oamenilor vor bani si atat..

Totusi, in sondajele care tocmai s-au terminat, radio21 nu s-a bazat doar pe campania cu euroii si s-au ajutat de nunta pe NeVe, lucru care a adus si siteului radio21, precum spuneam mai sus, o crestere destul de mare in numarul de vizitatori.

In saptamana de dupa nunta, siteul radio21 a avut in jur de 13-14.000 de vizitatori unici zilnic, fiind cu putin peste mykiss.ro, dar acum si aici a cam scazut interesul, saptamana aceasta, luni de exemplu, radio21.ro a avut doar 10.400 de vizitatori, iar marti si miercuri 9767, respectiv 9663.

Campania KissFM “Kiss Your Name” nu s-a incheiat odata cu sondajele ci mai dureaza pana in 30 noiembrie. Campania de la Kiss are 851 de premii in bani cu valoare de 100RON fiecare si o gramada de alte premii din categoria “misto, cool, funky, funny”.

Campania KissFM a avut si ea succes pentru ca oamenii si-au facut numele cunoscut si ii aud pe multi cand intra in direct spunand ca au fost anuntati de prieteni, rude sau colegi care le-au auzit numele dat pe post.

Siteul mykiss.ro, inca din perioada Nuntii pe NeVe de la concurenta si pana acum a ramas cu un numar constant de vizitatori, aproximativ 12 – 14.000 de vizitatori unici/zi.

ProFM-ul n-a avut nicio campanie anul acesta, in schimb si-a facut un rebranding, are o noua sigla si 3 personaje (zici ca-s din desene animate) care sunt mascotele postului.

ProFM a dat tosui premii de cate 100 de euro celor 3 ascultatori care au botezat cele 3 mascote ale radioului si au investit si in matinal, in care au mai dat premii si in special bilete la meciurile de fotbal.

Ideea cu biletele la meci mi se pare chiar buna, pentru ca majoritatea romanilor sunt microbisti si faptul de a castiga unul sau doua bilete la meci e chiar un plus pentru ei.

Chiar daca ProFM-ul a avut o campanie, mai mult de imagine siteul profm.ro avea acum 3 saptamani 2849 de vizitatori, iar ieri 2295. Nu sunt cine stie ce vizitatori, dar siteul e ok, e updatat des si e destul de usor de navigat pe el.

Despre EuropaFM nu stiu sa va spun prea multe, stiu ca si-au deschis o sectiune de bloguri pe site si au avut si o campanie/concurs in perioada sondajelor. EuropaFM ramane in continuare un post de radio cu o acoperire foarte mare si o audienta la fel.

EuropaFM ramane in continuare un radio cu stiri foarte bune si asta o demonstreaza si premiul castigat la European Radio Awards 2007, la categoria “Best News Journals”

Inchei aceasta “analiza” cu postul de radio care a fost si este, pana la proba contrarie, postul de radio cu cea mai mare audienta din Romania – Radio Romania Actualitati. Este postul cel mai ascultat pentru ca se prinde si in locurile cele mai indepartate din Romania si pentru ca este singurul post pe care chiar daca nu-l ascultam, trebuie sa-l platim prin factura de la curent.

Ce e interesant si de apreciat e ca cei de la RRA s-au pus serios pe campanie si pe concursuri, daca nu ma insel au dat ca premii niste excursii si ca promovare au avut multe prituri in presa si in Bucuresti am vazut niste bannere cu frecventa lor.

Cam asta e cu radiourile. In curand apar rezultatele sondajelor. Bafta !

Written by: OLiX

Sunt OLiX :) Atunci cand nu postez pe blog ma auzi la radio sau ma vezi pe instagram!

Latest comments

Post a comment