Top

Sondaj: premiile campaniilor radio

In fiecare primavara si toamna, radiourile din Romania, dar si cele din lume, fac tot felul de promotii ca sa-si atraga ascultatori multi si sa iasa bine in sondaje.

Cu ocazia terminarii vechiului sondaj de pe blog, am deschis unul nou:

Ce premii ai vrea sa castigi de la o campanie radio?

Am sa va explic in continuare posibilitatile de raspuns:

  • BANI – vrei sa castigi bani, simplu si fara prea multe complicatii si te multumesti sa castigi doar bani;
  • Materiale promotionale – esti fan de radio sau nu neaparat, dar te multumesti si chiar te bucuri sa castigi stickere, baloane, sepcutze si ghiozdane, radiouri branduite cu sigla radioului preferat;
  • Chestii cool, misto, trendy – parfumuri, ochelari, tenisi, placi de intins parul, mingi de fotbal, ipoduri, gadgeturi, etc
  • Bani si chestii misto/promotionale – Poate nu te multumesti daca castigi un sticker, dar daca castigi un sticker si 100EUR parca ti-ai lipi stickerul ala si in frunte, nu? Sau, parca mai bine ar prinde si niste bani pe langa chestiile astea misto si cool;
  • Bani sau chestii misto – Pot fi premii variate, pot fi sume mici sau mari de bani sau pot fi tot felul de premii dragutze, misto, cool.

Astept pareri si voturi !

p.s. O campanie foooarte misto se intampla in franta: Radio Fun da 30 de Renault Clio timp de 30 de zile ! detalii pe blogul lui Tony Tesiu

Written by: OLiX

Sunt OLiX :) Atunci cand nu postez pe blog ma auzi la radio sau ma vezi pe instagram!

Latest comments

  • ioana megan 5 November 2007, 23:36

    pey sincer unii chiar sunt obsedati sa castige bani…bey frate nu inteleg daca vor bani multi sa se duca sa munceasca nu sa astepte sa castige…oricum fiecare are parerea lui…eu de exemplu nu suport oamenii care vor banii…eu daca ar fi sa castig vreau ceva funny si cu emblema pe acea chestie…poate fi si o simpla bratara sau un simplu tricou chestii d-astea cu emblema KISS FM…:*

  • Oliver Simionescu 5 November 2007, 23:49

    da mai, dar tu esti fana unui post de radio, normal ca te multumesti cu niste premii simbolice.

    Targetul campaniilor radio e sa atraga noi ascultatori pe frecventa lor sau chiar sa “fure” ascultatori de la posturile concurente !

    Si cum isi schimba un om jobul, daca nu pentru .. bani ?! :)

  • Schumi 6 November 2007, 00:10

    Mie imi place ideea cu Logan KissFM, pe care am mai vazut-o in Franta, cand niste posturi de Radio au lucrat impreuna cu Renault sa faca o versiune speciala de masina (mai demult, parca Renault Twingo cu niste dotari in plus) pe care au oferit-o ca si premiu (de fapt premii) si apoi Renault a vandut respectiva versiune pe piata.
    Mie nu-mi plac premiile gen tricou sau ghiozdan cu logo-ul respectiv pentru ca-mi displace ideea sa fiu ca un panou publicitar care se plimba prin tot orasul.

Post a comment