Top

ProFM se schimba la fatza

ProFM e deja de aproape 15 ani in Romania si acum a ajuns la a 3-a schimbare de sigla si de .. imagine, desigur.

Aceste 3 animalutze, pe care le vedetzi in stanga, sunt un fel de noile mascote ale ProFM, oamenii trebuie sa intre pe site si sa le dea niste nume si .. daca numele sunt ok, pot castiga 200eur !

Mai toate radiourile fac in toamna asta campanii cu super-premii, ProFM-ul, in schimb, se axeaza pe aceasta campanie de imagine. O gramada de detalii puteti citi aici, dar tot despre ProFM pot spune ca muzica, de ceva timp, suna acum foarte bine, defapt mult mai bine decat inainte, si aici e doar meritul lui Nono care se ocupa de playlist, in schimb matinalul, dupa parerea mea, e tras in jos chiar de directorul general al ProFM, Cristi Schnebli, care mai mult doarme decat vorbeste in matinal.

Ceilalti DJ, Claudiu Sara, Escu, George Vintila, Dj Greeg, Cetin sunt cei care isi fac, in schimb, treaba foarte bine si tin radioul foarte bine, acolo unde este, in clasamente/audiente.

Totusi, campania din toamna trecuta si din primavara, cu Super Titi, mi s-a parut super reusita, chiar daca in primavara nu au mai avut premiul cel mare si doar premii mai mici, ascultatorii reactionau foarte bine la premii de 150-300 de lei .. si, desigur, asta s-a vazut si in sondaje, unde ProFM a ramas destul de stabil, daca nu ma insel, chiar a urcat putin ..

Asadar, ProFM a schimbat sigla, imaginea si aceasta campanie se adreseaza atat ascultatorilor fideli ai postului cat si iubitorilor de radio care sunt in cautare de programe revigorante, muzica buna si DJ energici. “Targetul vizat de aceasta campanie nu este delimitat de la punctul “x” pana la punctul “y”. Ne adresam tuturor ascultatorilor care se simt tineri, indiferent de varsta, care nu se multumesc cu putin de la radioul pe care il asculta si care vor in permanenta ceva nou. ”, a explicat Cristi Schnebli.

Eu la zic: Bafta copii !

Trebuie sa mentionez ca e o mare diferentza intre momentul in care lucrezi intr-un post de radio, momentul in care nu mai lucrezi in acel post de radio si momentul in care ajungi sa lucrezi intr-un post de radio concurent. In fiecare dintre cele 3 situatii am ajuns sa vad situatia ProFM-ului (si daca as generaliza ar fi la fel) din 3 puncte diferite de vedere :)

Written by: OLiX

Sunt OLiX :) Atunci cand nu postez pe blog ma auzi la radio sau ma vezi pe instagram!

Latest comments

  • Marius Cioane 4 September 2007, 20:03

    Ai dreptate, marea problema a PRO FM-ului e matinalul care nu mai e ce era pe vremea lu’ Dobro si Willmark. Pentru a te lupta cu 21 si kiss ai nevoie de un matinal bun cu mai putina muzica si mai multe vorbe.
    Daca vor reusi relansarea matinalului cu o echipa noua, eu cred ca au sanse de a reveni pe primele pozitii… pana atunci cine stie… poate campania asta noua isi va atinge obiectivul. :)

  • Oliver Simionescu 4 September 2007, 20:37

    e o chestie aici .. daca vorbaria e inutila, mai bine sa fie mai multa muzica. Ascultatoru` se plictiseste repede de vorbarie si sunt multi care dimineatza vor sa auda muzica si mai putine vorbe.

    Oricum, multa vorbarie, proasta sau buna, strica oricum, pentru ca, repet, oamenii vor sa auda si muzica dimineatza, si muzica dinamica, nu lalaieli.

    Daca asculti atent muzica de la matinalele Kiss si 21 este bine aleasa, sunt doar piese de dans si poate una sau niciuna lente..

  • Zoryn 6 September 2007, 17:16

    Aoleu, ma doare capul cand vad cum e facut site-ul asta. Ar trebui sa faca si o emisiune numita “Pagina se incarca”, pentru ca e textul cel mai evident pe site…

Post a comment