Top

PUMA Social – Echipa Nationala a Atletilor After-Hours!

Dragi prieteni si simplii cititori/vizitatori ai acestui blog, trebuie sa va anunt ca incepand din aceasta saptamana sunt ambasador PUMA intr-o noua campanie care incepe joi 12 mai!

Da, PUMA a dat starul! A inceput cautarea Echipei Nationale de Atleti After-Hours! PUMA Social este o competitie internationala , in cadrul careia fiecare tara recruteaza si premiaza Atletii After Hours – campionii jocurilor pana la primele ore ale diminetii, cei care exceleaza la Darts, Ping Pong, Bowling, Foosball sau Biliard.

Daca esti creativ si talentat la unul din aceste sporturi, te chemam sa ne arati skill-urile si maiestria, printr-un clip pe care il va vedea o tara intreaga si care-ti poate aduce premii si glorie, ba chiar si fanclub. Daca ai inteles pana acum ca victoria nu vine intotdeauna sub forma unui trofeu si ca a face rost de un numar de telefon este la fel de important, sau daca esti genul de atlet care dimineata alearga dupa taxiul care sa-l duca acasa, in locul joggingului de la rasarit, atunci esti omul nostru!

Pentru ca Puma nu este numai pentru sportivii profesionisti si pentru suporterii de cartier ai fotbalistilor, ci este si pentru sportivii party-urilor prea lungi din weekend.

Tocmai de aceea, s-a infiintat PUMA SOCIAL CLUB, pentru toti cei carora le place mirosul chill al victoriei si pentru cei care indura in lumina psihedelica a neonelor, agonia infrângerii la agatat. Da, lumina neoanelor, pentru ca ea este farul calauzitor al Atletilor After-Hours si din ea PUMA a facut un element distinctiv al campaniei PUMA Social: logo neon, scris neon, neon ce vreti voi, neon pentru un studiu mai aprofundat al loviturilor cu manta, al mesajelor de pe tricourile albe si al STRIKE-urilor neasteptate.

Ce trebuie sa faci

In primul rand, trebuie sa ai minim 18 ani. Dupa care:

1. Pune pe cineva sa te filmeze si arata-ne ca esti foarte creativ la unul din sporturile competitiei, ca ai abilitati in domeniu sau, cel mai bine, demonstreaza-ne ambele, ca sa-ti cresti sansele de castig.
2. Inscrie clipul in competitie pe pagina de Facebook PUMA (Get Selected, apoi alege sportul corespunzator prezent in videoclipul pe care vrei sa-l inscrii si selecteaza Romania ca tara de inscriere). Inscrierea clipului trebuie facuta de persoana care apare in clip. Doi sau mai multi concurenti pot incarca acelasi videoclip, daca apar mai multi jucatori in acel clip. Utilizatorii pot incarca mai multe videoclipuri cu ei practicand acelasi sport sau sporturi diferite.
3. Pune prietenii sa te voteze, ca sa intri in cursa finalistilor.

Cele mai tari cinci filmulete din fiecare sport vor fi alese in urma votarii publice – un nou motiv sa ne cinstim prietenii! Asadar, in finala, vom avem 25 de clipuri, what’s next? Pai urmeaza alegerea celor cinci castigatori, cate unul pentru fiecare sport.

Aici intervine juriul, format din ambasadorii PUMA: Guess Who, Cristina Chipurici (Pyuric), DJ Optick, OLiX (Partydul KissFM) si Adina Militaru (PUMA Romania), juriu care va decide cei cinci atleti din Echipa Nationala.

poza via monden.info

Filmuletele se vor juriza in functie de 3 criterii: nivelul abilitatilor, personalitatea atletului si creativitatea lui.

Premii

La fel ca orice sportiv de performanta, cei cinci finalisti vor primi un contract de sponsorizare pe un an, constand in:

produse PUMA in valoare de 1500 de euro:
o super bicicleta PUMA, cu care sa te biciclesti, desigur.
un card PUMA de discount 50%, valabil un an, cu care sa-ti bucuri toti prietenii de suferinta, ca doar nu ai facut sport singur in atâtea seri, nu?!
1000 de Euro cash: pentru taxiuri, restaurante non-stop, shaomerii de unde sa-ti faci plinul, si alte vicii marunte de care ai nevoie ca atlet de after.
10 truse de supravietuire, menite a te camufla atunci cand nu vrei sa se vada ca ai mai pierdut o noapte. Ia fiti atenti cum suna asta: un tricou, parfum, antiperspirant, sosete, lenjerie, pasta si periuta de dinti, o lama de ras si niste spuma, guma de mestecat, picaturi pentru roseata ochilor, o cartela telefonica de trei euro (pentru orice eventualitate, si un gel de par pentru aerul proaspat, evident. Cu zece astfel de truse esti acoperit in cele mai rasunatoare iesiri de peste an!

Mai mult decat atat, ai sansa de a aparea in vizualul de campanie a urmatoarei etape PUMA Social! Asta da faima!

Cat dureaza competitia

Competitia Nationala incepe pe 12 Mai si se termina pe 30 Iunie 2011.(Competitia a luat startul in Aprilie impreuna cu comunitatea IQads , participantii ramanand si in marea competitie nationala). Anuntarea castigatorilor se va face pe 1 Iulie 2011

Fii original, scurt, fun si la obiect!

Asadar, fani ai sporturilor after-hours, astept sa va vad filuletele pe pagina de facebook PUMA! Gasiti mai jos un exemplu de cum ar trebui sa arate filmuletele :) Eu am plecat sa ma antrenez!


Latest comments

Post a comment